sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Raportti asiakaspalvelusta

Jalkahoito tehty Kiian kanssa. Asiakkaana vanhempi mies. Miehellä perustietokortin mukaan diabetes. Oikealla puolella raajat eivät liiku kunnolla.

Vasemmassa jalassa sarveistumaa toisen varpaan kärjessä. Iho on juiva. Oikeassa jalassa myös kuivaa ihoa. Sarveistumia tai kovettumia ei ole jalkapohjassa tai kantapäissä.


Säärissä iho on kuivaa, havaittavissa myös suonikohjuja ja turvotusta. Nilkassa ihottumaa.

Hoitosuunnitelmana oli siistiä varpaankynnet ja poistaa kovettuma varpaan kärjestä. Oikean jalan isovarpaassa kynsi kärjestä paksuuntunut. Kynsi ohennettiin ja tasoitettii  keskellä kulkenut raja. Asiakas halusi todella lyhyet varpaan kynnet. Leikkasimme myös sormien kynnet.

Aikaa kului todella paljon kynsien leikkaamiseen. Asiakas halusi kynnet todella lyhyiksi, jota ei heti tajuttu. Viilaamiseen kului turhaa aikaa. Asiakas oli kuitenkin tyytyväinen ja varasi uuden ajan elokuulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti